Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Полтаве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Полтаве
Пользовательского поиска

Резюме
в Полтаве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Страхование   РЕЗЮМЕ №347

Желаемая должность:помощник руководителя * офис-менеджер Зарплата от   5000  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Елена
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 8 (050) 139 05 73
E-mail: pour_moi@ukr.net
Требования и условия
Категория: Страхование
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Горобець Олена, 24 роки, м. Київ
моб. тел. 8 (050) 139 05 73
e-mail: pour_moi@ukr.net

Освіта: вища, в лютому 2006 р. – закінчила Київський Економічний Інститут Менеджменту, диплом магістра за спеціальністю «менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»

Досвід роботи:
- 10.05 - 11.05 - проходження практики в турфірмі "САМ":
• робота з документами
• підготовка документів в каталог (опис готелів)
• підготовка документів в посольства
• збір інформації для розміщення на сайті

- березень 2006 - березень 2007 - менеджер адміністративної діяльності в ТОВ "Піріт Системс" (оф. дистреб. сканерів "Fujitsu" в Україні)
• ведення документообігу
• приймання дзвінків та їх розподіл
• розподіл кореспонденції
• робота з клієнтами
• організація відвантаження товару
• організація проведення корпоративів, конференцій, семінарів, виставок
• ведення первісної бухгалтерії (1С)

- квітень 2007 - серпень 2008 - помічник керівника в ТОВ "ВіДі АвтоМаркет" (продаж автомобілів з пробігом; фірма входит в концерн ТОВ "ВіДі Груп": Toyota Центр Київ Віді Автострада, Ford ВіДі Край Моторз та ін.)
• ведення документообігу
• робота з клієнтами
• продаж автомобілів
• оформлення супутніх документів купівлі-продажу
• ведення первісної бухгалтерії (1С)
• організація проведення корпоративів, конференцій, нарад (ведення протоколів)

- серпень 2008 – березень 2009 – менеджер зі збуту в ТОВ "Піріт Системс" (оф. дистреб. сканерів "Fujitsu" в Україні)
• робота з клієнтами
• прямі продажі
• проведення переговорів, підписання договорів та оформлення супутніх документів
• підготовка комерційних пропозицій
• ведення первісної бухгалтерії (1С)

Знання та навики: знання ПК на рівні впевненого користувача, знання 1С (первісна бухгалтерія), ведення документообігу, організація семінарів та конференцій, робота з клієнтами, навики роботи в сфері продажу

Особисті якості: енергійна, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, умію працювати в команді, швидко навчаюсь, цілеспрямована, ініціативна, активна, весела.

Хобі: ролики, велосипед, сноуборд, боулінг, подорожі

Хочу знайти: цікаву роботу в професійному та дружньому колективі, з подальшим кар’єрним зростанням

Бажана заробітна платня: 5000 грн
Дата публикации: 2009-09-03 20:11:25

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru